Розробляти бренд Полтави хоче 5 компаній

x8hd0qgz6ir47zxa

Чотири полтавські компанії та одна сумська презентували свої ідеї у міськраді.

10 вересня відбулося засідання конкурсної комісії, яка розглянула заявки на участь у розробці дизайну бренду Полтави. До комісії увійшли: головний експерт проєкту ПРОМІС, посадовці з муніципалітету, представники полтавських університетів та ЗМІ.

Про початок конкурсу оголосили 1 вересня. 

Директорка Департаменту економіки й інвестицій Віта Клименко каже, що від початку конкурсу за завданням звернулося 18 компаній. З них документи підготували 11 підприємців, але повний пакет документів подали 5 учасників.

Презентацію бренду, комерційну пропозицію та копії документів надали такі компанії:

  • студія графічного дизайну «Mironenko design» (ФОП Мироненко Тетяна Олександрівна);
  • приватне підприємство «Севен Груп»;
  • маркетингове агентство AG PR (ФОП Гуріна Аліна Юріївна);
  • R9 agency (ФОП Івановський Роман Геннадійович);
  • ТОВ «Рекламно-виробниче об'єднання "Шоколад"», місто Суми.

Про вимоги до дизайну бренду Полтави ЗМІСТ писав тут.