Розробляти бренд Полтави хоче 5 компаній

Чотири полтавські компанії та одна сумська презентували свої ідеї у міськраді.
10 вересня відбулося засідання конкурсної комісії, яка розглянула заявки на участь у розробці дизайну бренду Полтави. До комісії увійшли: головний експерт проєкту ПРОМІС, посадовці з муніципалітету, представники полтавських університетів та ЗМІ.
Про початок конкурсу оголосили 1 вересня.
Директорка Департаменту економіки й інвестицій Віта Клименко каже, що від початку конкурсу за завданням звернулося 18 компаній. З них документи підготували 11 підприємців, але повний пакет документів подали 5 учасників.
Презентацію бренду, комерційну пропозицію та копії документів надали такі компанії:
- студія графічного дизайну «Mironenko design» (ФОП Мироненко Тетяна Олександрівна);
- приватне підприємство «Севен Груп»;
- маркетингове агентство AG PR (ФОП Гуріна Аліна Юріївна);
- R9 agency (ФОП Івановський Роман Геннадійович);
- ТОВ «Рекламно-виробниче об'єднання "Шоколад"», місто Суми.
Про вимоги до дизайну бренду Полтави ЗМІСТ писав тут.