Крюківський вагонобудівний завод
Крюківський вагонобудівний завод

Джерело – blog.poltava.to

3 червня відбулася зустріч обласної влади та керівників великих підприємств промисловості Полтавщини. Представники компаній розповідали про проблеми, які перешкоджають розвиткові їхнього бізнесу.

На зустріч з головою Полтавської облдержадміністрації Олегом Синєгубовим прийшли представники промислових підприємств різних галузей: вагонобудування, харчової, легкої промисловості. Вони розповіли про свої проблеми.

На Крюківському вагонобудівному заводі за минулий рік зменшився випуск продукції у 2,5-3 рази. Попри те, що майже 20 тис. вантажних вагонів на території України мають протермінований період експлуатації, за рік виготовили 586 нових потягів. За словами директора департаменту корпоративного управління Крюківського вагонобудівного заводу Олександра Пьоришкіна, десятиліття тому одне тільки їхнє підприємство виробляло 10-11 тис. вагонів. 

Проблемною, зі слів Пьоришкіна, є торгівля з державними підприємствами, які зменшують обсяги закупівель продукції заводу. 

Компанія «Лукас» говорить про інші проблеми. Виробничі приміщення підприємства розташовані у Кременчуці на місці, де планують збудувати транспортну розв’язку. Директор підприємства Віталій Лукацький повідомив, що компанія зверталася до місцевої влади щодо внесення змін до генплану, однак запропоновані зауваження не врахували.

Також керівник компанії «Лукас» скаржився на фінансове навантаження на підприємство через зобов’язання утримувати працівників, які йдуть на військову службу. За кожним таким працівником компанія має зберігати середню заробітну плату, а це є додатковими витратами. 

Генеральний директор кременчуцького підприємства «АвтоКрАЗ» Роман Черняков розповів, що проблеми його компанії схожі на ті, що має Крюківський вагонобудівний завод.

Наразі підприємство має заборгованість по зарплатні працівникам. Вона становить майже 70 млн грн.

Директор ТОВ «Прем’єр сокс» Віталій Перепеляк розповів, що для виробництва панчішно-шкарпеткових виробів компанія використовує імпортну сировину, а тому залежить від її митної вартості. За його словами, підприємство зітнулося з проблемою того, що митниця збільшує митну вартість ввезеної сировини, а це впливає на розмір податку на додану вартість.

Нагадаємо, що у місті на Полтавщині підприємства заборгували працівникам зарплатні на понад 75 мільйонів гривень.

Loading...