У Полтаві планують затвердити дизайн е-квитка

Фото – Mironenko design

30 грудня під час засідання міськвиконкому розглянуть проєкт зразків майбутнього е-квитка та основних вимог до нього.

Про це ЗМІСТу стало відомо з проєкту рішення.

Варіанти карток: персоніфікована соціальна картка полтавця, персоніфікована картка полтавця та неперсоніфікована транспортна картка.

Соціальна картка полтавця – персоніфікована електронна картка, яка є носієм персональних даних власника картки і підтримує додатки та/або функції, пов’язані з наданням і обліком заходів соціальної підтримки та інших інформаційних сервісів і послуг.

Фото – Mironenko design

Картка полтавця – персоніфікована електронна картка, містить «транспортний» додаток з необхідним функціоналом для оплати проїзду, поповнення, ідентифікації власника картки, контролю проведення транзакції тощо.

Транспортна картка – неперсоніфікована електронна картка, яка містить «транспортний» додаток з необхідним функціоналом для оплати проїзду, поповнення, контролю проведення транзакції тощо.

Вимоги до електронних квитків:

  • лицьова і зворотна сторона;
  • розміри: висота – 53-60 мм; ширина – 84-90 мм; товщина – не менше 0,6-1,0 мм. Радіус округлення кутів – не менше 3 мм. Якість друку (роздільна здатність) не менше 600 пікселів на дюйм;
  • можливість візуального зчитування інформації забезпечується на весь термін користування. Пасажир відповідає за збереження електронних квитків та їх механічну цілісність;
  • елементи лицьової сторони: назва, елементи візуалізації бренду, графічне зображення щита зеленого кольору з написом Полтава;
  • елементи зворотної сторони електронних квитків персоніфікованих: фотокартка власника, ім’я та прізвище власника, елементи (смужки, написи, символи тощо), ідентифікатор електронного квитка у вигляді номера, штрих-коду, QR-коду чи інших засобів, інформація щодо використання електронного квитка, інформація про Оператора електронних систем (контакти, сайт, логотип тощо).
  • елементи зворотної сторони електронних квитків неперсоніфікованих: елементи (смужки, написи, символи, фото видатних діячів України/Полтавщини тощо), ідентифікатор електронного квитка у вигляді номера, штрих-коду, QR-коду чи інших засобів, інформація щодо використання електронного квитка; інформація про Оператора електронних систем (контакти, сайт, логотип тощо).

Нагадаємо, розробила дизайн майбутнього е-квитка полтавська студія Mironenko design.

У грудні члени виконкому затвердили порядок впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду (АСООП) в громадському транспорті. Згідно з документом, впровадження АСООП має 2 етапи і розпочнеться з 1 січня 2022 року. Графік впровадження АСООП тут.

Також члени виконкому затвердити зміни до договору. Згідно з ними, «Фарго-сістемс» отримуватиме 9,9% від суми коштів, які отримає перевізник з використанням АСООП готівкою та 9,9% від суми коштів, які отримає перевізник з використанням АСООП шляхом безготівкового розрахунку. 

 23 листопада в автобусі № 15 «Критий ринок – Техуніверситет – Балакіна – Критий ринок» розпочали тестувати ручний валідатор.

Після впровадження  автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті усіх форм власності в Полтаві введуть в дію нову маршрутну мережу. У новій мережі працюватиме 10 тролейбусних та 34 автобусних маршрутів. 

10 серпня конкурсна комісія обрала компанію-переможця, яка здійснюватиме справляння плати за транспортні послуги в безготівковому вигляді. За результатами голосування комісії, переможцем стало ТОВ «Фарго сістемс».  Компанія отримуватиме 9,9% від вартості квитка. З цих 9,9%  частину (2%) забирає банк. Ще 38% податків. Частину коштів витрачатимуть на процесинг, а компанії лишиться 2% з цих 9,9%.

ТОВ «Фарго сістемс» запровадженням електронного квитка займатиметься спільно з дилером SymbolTransport. Ця компанія реалізовувала схожі проєкти в українських містах.

Згідно з  умовами договору, документ діятиме десять років. Якщо за місяць до закінчення дії договору жодна сторона письмово не повідомить про його розірвання, то угода продовжиться на 5 років. Розірвати договір з компанією можна буде лише через суд.

ТОВ «Фарго Сістемс» має виготовити електронні квитки усіх необхідних видів. Серед них є багаторазові та разові не персоніфіковані, багаторазові персоніфіковані, службові, пільгові та інші. Компанія має облаштувати пункти видачі, продажу та поповнення електронних квитків (ПВППЕК). Реалізація електронних квитків та тарифних пакетів має проводитися через пункти постійно.

ЗМІСТ поговорив з ексначальником відділу  з питань транспортних перевезень та зв'язку Артемом Іванюком про зміни у громадських перевезеннях, на які очікувати містянам надалі.