У Полтаві встановили чотири нові валідатори у тролейбусах та автобусах

Ілюстративне фото
Ілюстративне фото

Джерело – ukrinform.ua

У Полтаві продовжують впровадження системи електронної оплати проїзду: влітку місто отримало партію з 30 валідаторів, чотири з яких уже проходять тестові випробування.

Про те, що валідатори продовжують встановлювати в транспорті, 26 вересня ЗМІСТу повідомив директор ТОВ «Фарго-сістемс» Вячеслав Поспєлов.

Він розповів, що один валідатор коштує 1 тис. 500 євро. Попри те, що можна розрахуватись картою, кондуктори продовжують працювати в тролейбусах, де є валідатори. Вони пояснюють як ними користуватись та забезпечують готівкову оплату. 

Фото надав Вячеслав Поспєлов
Фото надав Вячеслав Поспєлов

Закуплена партія з 30 валідаторів – уже в Полтаві. Чотири з них – на тестових випробуваннях, а решта 26 планують встановлювати. Після того як виконком погодить зміни до концепції, оператор е-квитка зможе почати монтажні роботи інших валідаторів.

«Тестування валідаторів продовжують. Ще один валідатор встановлений вчора (25 вересня). Чотири транспорти уже обладнані планово. Два автобуси і два тролейбуси. Тестовий період триватиме до кінця року», розповів Вячеслав Поспєлов.

Нагадаємо, що до Полтави прибули 30 перших стаціонарних валідаторів: оператор планує тестування.

«Основна частина робіт за нами. Я кажу про встановлення та підключення. Як ми плануємо, на початку обладнаємо по одному тролейбус та автобус для тестового випробування. Якщо вони упродовж 2-3 тижнів себе добре зарекомендують, розпочнеться встановлення іншого обладнання», каже Вячеслав Поспєлов.

ЗМІСТ писав про зміни до концепції впровадження АСООП детальніше. Зміни концепції стосуватимуться оновлення розділів про методи оплати за проїзд та технічної бази. Оновлення щодо стаціонарного валідатора у транспорт охоплюють зміну функцій та технічних характеристик щодо живлення техніки.

Якщо сучасна редакція передбачає можливість пасажира обирати кількість поїздок для валідації, то після змін і встановлення валідаторів можна буде платити за необхідну кількість пасажирів. Також зміняться вимоги до технічних характеристик щодо живлення, яке раніше мало бути автономним, а в майбутньому залежатиме від бортової мережі.

Також зміни очікують на можливості валідаторів та зручність для пасажирів. Завдяки оновленням пасажир зможе оплачувати проїзд одразу за кількох пасажирів, а не лише за багаж.