Велосипеди для комунальників та байкшеринг: наступні кроки у розвитку велоінфраструктури в Полтаві

Автор: Анастасія Добряк, 21 січня, 16:55

Фото: Робоча група обговорила наступні кроки у розвитку велоінфраструктури в Полтаві


Робоча група з розвитку велоінфраструктури у Полтаві визначилася з проєктантом розробки організації дорожнього руху на пілотних вулицях та обговорює появу байкшерингу у Полтаві.

Відтак, розробкою ОДР на вул. Яківчанській та вул. Героїв АТО – вул. Героїв Сталінграда – вул. 23 вересня, де реалізовуватимуть пілотний проєкт з розвитку велоінфраструктури, займатиметься місцева компанія «Полтава-проект».

Таке рішення ухвалила робоча група на засіданні у вівторок, 21 січня. Але це лише рекомендація управлінню ЖКГ залучити цього проєктанта, тому останнє слово за управлінням.

Як зазначив радник міського голови з питань велоінфраструктури Роман Широких, полтавське підприємство готове розробити ОДР та виконати геодезичні роботи за 140 тис. грн:

«Обстеження вулиць для пілотного проєкту може зайняти близько двох місяців. Звісно, що ми могли би звернутися до львівського підприємства, але логістично вигідно віддати це полтавцям. І звісно, що від обстеження залежить чи запуститься проєкт і чи готова Полтава розвивати велоінфраструктуру».

Роман Широких і Олександр Шамота

Окрім визначення проєктанта, робоча група обговорила появу байкшерингу в Полтаві. За словами Євгена Асауленка, перші 20 станцій прокату велосипедів можуть з’явитися у місті уже в 2021 роц, але потрібні інвестиції з боку полтавської влади. 

Для того, щоб більше дізнатися про байкшеринг і чи потрібен він Полтаві, робоча група вирішила запросити на зустріч когось з працівників компанії. Це потрібно, аби зрозуміти механізм співпраці фірми Nextbike з міською владою та почути про попередній досвід.

Євген Асауленко про наступні кроки у розвитку велоінфраструктури в Полтаві

Ще одним із питань, які винесли на засідання робочої групи, стало встановлення велопарковок на території комунальних підприємств та закупівля велосипедів для потреб міськради, виконкому та структурних підрозділів. Наразі в управлінь та підприємств запитують про те, скільки велосипедів їм потрібно для роботи та обґрунтування їхньої необхідності. Йдеться про закупівлю щонайменше 40 велосипедів.

Секретар міської ради Олександр Шамота каже, що при закупівлі велосипедів для комунальників потрібно враховувати й модель велосипедів, і шолом, і велосипедний замок тощо:

«Ще треба враховувати додаткове обслуговування, навчати людей правильно їздити. Одразу ми маємо побачити скільки цих велосипедів треба для комунальників. Тоді сформулюємо умови й оберемо дилера. Ймовірно, що це може бути хтось з полтавських розповсюджувачів велоспорядження».

Олександр Шамота

Нагадаємо, що раніше ЗМІСТ розповідав про відновлення роботи робочої групи з питань велоінфраструктури.

На засіданні робочої групи

Опублікована: 21 січня 2020


Коментарі

Від {{ com.user.name }} {{ com.user.lastname }}, {{ com.created_at }}
{{ com.content }}

Від {{ child.user.name }} {{ child.user.lastname }}, {{ child.created_at }}
{{ child.content }}



Зареєструйтесь, щоб мати можливість коментувати

Реєстрація