Команда креативників запропонувала безкоштовно розробити бренд Полтави

Ідея графічного символу, запропонована R9 agency
Ідея графічного символу, запропонована R9 agency

Джерело – R9 agency

Дизайнери, представники креативних компаній, муніципалітету та проєкту ПРОМІС 23 вересня у форматі круглого столу обговорили майбутнє бренду міста.

Після виходу R9 agency з конкурсу розробок, у міськраді влаштували громадське обговорення для вирішення подальшого алгоритму дій. 

Через пряму трансляцію до засідання долучився креативник із київської агенції ISD Group Михайло Траверсе, який запропонував співпрацю задля створення бренду Полтави.

Від імені групи ініціативних полтавців, які працюють у креативній індустрії, він запропонував безкоштовно розробляти айдентику міста за умови подовження термінів виконання роботи. Траверсе сказав, що для цього їм потрібно мінімум пів року.

Він також каже, що технічне завдання на розробку потребує уточнення цільової аудиторії брендування. Траверсе каже, що серед визначених у завданні трьох груп – містян, туристів і інвесторів – треба обрати одну і сфокусуватися на ній. 

Михайло Траверсе також сказав про необхідність зібрати команду професіоналів, які координували б розробку бренду Полтави. 

На основі цієї пропозиції та думок учасників обговорення експерт проєкту ПРОМІС Ігор Лєпьошкін запропонував створити незалежну робочу групу, учасники якої готові спільно працювати над дизайном бренду, а після цього провести обговорення щодо фокусування брендингу на одній цільовій аудиторії. 

Заступниця міського голови з економічних та соціальних питань Тетяна Юрченко говорить, що охочі увійти до робочої групи можуть подати заявку на участь до 30 вересня через електронну пошту Департаменту економіки і інвестицій: dep_economy_invest@rada-poltava.gov.ua

Попередньо про своє бажання розробляти дизайн бренду Полтави заявили 5 компаній.

Переможцем конкурсу обрали R9 agency.

Яким було технічне завдання, ЗМІСТ писав тут.

Довідка. Михайло Траверсе – полтавець, який вирішив безоплатно допомогти рідному місту. Він має більш ніж десятилітній досвід у сфері маркетингу. Траверсе був одним із розробників бренду України Ukraine NOW, а також працював у міжнародній компанії Bayer.