Міська влада не дійшла згоди з перевізниками щодо тарифу – оголосили перерву в засіданні комісії

Автор: Вікторія Баберя, 15 травня, 12:28

Фото: Міська влада не дійшла згоди з перевізниками щодо тарифу


Наразі невідомо: коли депутати сьогодні продовжать засідання комісії, коли скличуть засідання позачергове засідання виконкому, коли члени комісії проголосують за підвищення тарифів до 5 грн. А тим часом траспортний колапс у Полтаві продовжується.

У середу, 15 травня, у Полтавській міськраді продовжили засідання містобудівної комісії та обговорення тарифів на проїзд. Питання стало нагальним, адже у місті наразі немає жодного приватного перевізника на маршрутах.

Засідання комісії тягнулося ще з п’ятниці-суботи (10-11 травня). Тоді в депутатів не вистачило голосів, або «протягнути» питання та розпочати процес підвищення тарифів у громадському транспорті на основі попереднього регуляторного акту (5 грн в автобусах, 3 грн – у тролейбусах). За умови необхідних 6-ти голосів, були лише 5.

На засіданні комісії

Голова фракції «СДП» Юрій Синяк сказав, що може дати свій голос «за» (це при принциповій позиції фракції не голосувати за підвищення тарифів), але запропонував перевізникам підписати меморандум «Про взаєморозуміння між Асоціацією перевізників Полтавщини та фракцією Соціал-Демократичної партії у Полтавській міській раді та умов припинення страйку та відновлення пасажирських перевезень у місті Полтава». Підписаний документ гарантуватиме, що перевізники знову вийдуть на маршрути, дотримуватимуться графіку роботи та поважатимуть пасажирів:

«Фракція СДП готова підтримати підвищення проїзду до 5 грн, але за умови підписання меморандуму».

Голова «Асоціації перевізників Полтавщини» Юрій Лупаєнко сказав, що не бачить сенсу в ніяких меморандумах, і до того ж зазначив, що не бачив навіть тексту документу. Та все ж Лупаєнко зауважив, що перевізники готові підписати меморандум, але лише з головами усіх фракцій міськради.

«Ми готові підписувати меморандум лише з головами фракцій, аби міська влада нам гарантувала підвищення проїзду. Ми готові виїхати по 5 грн, але щоб влада запустила регуляторний акт з тарифом у 6 грн, щоб за два місці підвищити його вартість».

Приватні перевізники

Юрій Синяк передав меморандум на ознайомлення Юрію Лупаєнку. Той відповів, що у тексті документу є лише зобов’язання перевізників, а від міської ради гарантій немає ніяких.

Голова комісії Дмитро Сенчакович, як голова фракції «Самопоміч» повідомив, що підписувати меморандум не буде. І на це є дві причини:

  1. Процедурно за два місяці регуляторний акт неможливо провести.
  2. Немає обґрунтувань від перевізників щодо встановлення тарифу в 6 грн.

Та представники фракції СДП наголошують, що меморандум потрібен лише для того, щоб Юрій Синяк проголосував «за» підвищення цін у транспорті. Це і є гарантією, оскільки лише його голосу не вистачає.

Олексій Чепурко, Юрій Синяк та Олександр Шамота

Секретар Полтавської міськради Олександр Шамота стверджує:

«Я готовий виступити із рішенням скликати засідання виконавчого комітету одразу по закінченню засідання комісії».

Голова комісії Дмитро Сенчакович також додав, що одразу підпише експертне рішення комісії та передасть на виконком, аби усе відбулося за процедурою.

__ ________ __

Після обговорень на засіданні комісії оголовили перерву, задля того, аби детально ознайомитися із поданим меморандумом та знайти спільний вихід із ситуації. Об 11:10, під час перерви, члени комісії разом із перевізниками і заступником міського голови з питань ЖКГ Олексієм Чепурком пішли до нього в кабінет. Без преси.

Скоріше всього, намагалися дійти до спільного рішення, адже перевізники хотіли підписати меморандум із усіма фракціями, але так як даний документ був ініціативною депутата від фракції СДП Юрія Синяка, то виникати логічні запитання: для чого інфші фракції (у комісії представники лише 5-ти із 7-ми наявних у міській раді).

У Чепурка в кабінеті

Після перерви депутати повернули до зали. Голова комісії Дмитро Сенчакович оголосив знову перерву в засіднні. Коли продовжать розгяд питання щодо встановлення тарифу в пасажирському транспорті Полтави наразі невідомо.

Перевізники й депутати не змогли домовитися. Юрій Синяк (СДП) відмовляється давати голос «За» підвищення тарифу без підпису меморандуму. У свою чергу приватні перевізники наполягають на тому, щоб усі члени фракцій підписали меморандум (а не тільки Синяк), але в ньому повинно також значиться зобов’язання до 1 липня встановити тариф у 6 грн в маршрутках та автобусах.

Поки невідомо, скільки триватиме перерва й як міська влада вирішить транспортний колапс в Полтаві.

__ ________ __

Нагадаємо, у четвер, 16 травня, о 10:00 у Полтаві скликають позачергову сесію міської ради. На ній депутати мають затвердити умови договору гарантії Полтавської міськради перед КП «Полтаваелектроавтотранс», щоб пришвидшити процедуру придбання 40 тролейбусів за кредитні кошти Європейського банку реконструкції та розвитку.

Додамо, у Полтаві триває п’ятий день страйку приватних перевізників. На маршрути виходить лише транспорт КП «Полтаваавтоелектротранс». Приватні перевізники стверджують, що розірвали договори на пасажирські перевезення.

 

Кореспондент Віталій Крицький

Опублікована: 15 травня 2019


Коментарі

Від {{ com.user.name }} {{ com.user.lastname }}, {{ com.created_at }}
{{ com.content }}

Від {{ child.user.name }} {{ child.user.lastname }}, {{ child.created_at }}
{{ child.content }}



Зареєструйтесь, щоб мати можливість коментувати

Реєстрація