Перспективи для Полтавщини. Головні тези з наради про туризм

У Полтавській обласній державній адміністрації 2 квітня відбулася нарада «Перспективи розвитку туризму». Спікери говорили про розвиток туризму на Полтавщині, про залучення інвестицій та сприяння завершенню капремонту «Всеукраїнського центру вишивки та килимарства».

Заступниця Міністра культури та інформаційної політики Лариса Петасюк говорила про сприяння завершенню капітального ремонту державної установи «Всеукраїнський центр вишивки та килимарства»:

«Вчора ми були в Решетилівці, були у приміщенні яке наразі не добудоване і нам потрібно думати всім разом для того, щоб зробити там центр не юридично, а реально. Центр куди будуть приходити всі майстри, передавати свої традиції, а ми їх збережемо та дамо можливість людям заробляти з того, що вони володіють знаннями художнього промислу». 

Також Лариса Петасюк сказала, що у липні заплановано провести семінар в Опішні, зібрати  всіх майстрів України, щоб показати конкретну специфіку кожної області, щоб майстри мали можливість між собою поспілкувалися. 

Очільниця Офісу розвитку креативних індустрій Міністерства культури та інформаційної політики України Уляна Хром’як каже, що одним із пріоритетних напрямків офісу є залучення інвестицій:

«Я б хотіла запропонувати компаніям з різних галузей, зокрема із ресторанно-готельної сфери виставляти роботи тих майстрів, які є популярні в області, таким чином популяризувати їх». 

Також можна використовувати автентику майстрів в корпоративній символіці організацій: 

«Ми готові підтримувати такі ініціативи та  бути медіаторами між приватним бізнесом і між майстрами». 

За словами народного депутата Дмитра Нальотова територіально область  знаходимося у дуже гарному положенні, між трьома містами мільйонниками: Київ, Харків і Дніпро. 

«Ми ідеально підходимо, для вікенд програм. З чого я б рекомендував усім починати розвиток туризму на Полтавщині. Людям зручно приїхати на вихідні з цих міст і тут провести час. Це буде формувати туристичні потоки, великі туристичні агломерації». 

Також Дмитро Нальотов каже, що  увагу потрібно приділяти маркетингу, зокрема маркетинговим дослідженням. 

«Зробити класний продукт і мати класний продукт, але вміти продати цей продукт і завести туди людей це зовсім інше».

Заступник голови Державного агентства розвитку туризму України Кирил Домбровський говорить, що  головним завданням агентства є навчити територіальні громади формувати туристичний продукт, просувати та продавати його:

«Закладені кошти на маркетингові програми з популяризації України як для внутрішнього туризму, так і для в'їзного туризму. Також важливо сформувати в українців культуру подорожей країною».

За його словами агентство розробляє портал туристичної України, який буде доступний 6 мовами. Там буде карта туристичної України на яку накладуть народні художні промисли, локації гастрономічного туризму тощо. 

Нагадаємо, 1 квітня Полтавщину з робочою поїздкою відвідала делегація Міністерства культури та інформаційної політики України. У Всеукраїнському центрі вишивки та килимарства в Решетилівці представники делегації та влади області зустрілися з журналістами, щоб обговорити питання створення сприятливого клімату для розвитку туризму на Полтавщині. ЗМІСТ дізнався, чи вважають вони перешкодою для цього поганий стан доріг в області. Про це можете дізнатися за посиланням.

Loading...