Влада Полтави виділила 4,5 млн грн на піар самої себе – тепер через тендер має обрати майданчик для його здійснення

Автор: Максим Самойдюк, 20 грудня, 17:35

Фото: Депутати виділили 4,5 млн грн на піар самих себе (фото Богдана Проскурова)


Міська влада вирішила замовити за 4,5 млн грн послуги на висвітлення власної діяльності. Проте, скоріш за все, тендер буде фіктивний.

На сесії 20 грудня депутати Полтавської міськради ухвалили виділення 4,5 млн грн на відповідну програму. Згідно з нею, 4,4 млн грн виділять рекламному агентству, яке оберуть через прозорий тендер. Поки ж він триватиме, по 50 тис. грн на висвітлення отримають ФОП Ірина Могила (сайт «0532») та ТОВ «Студія «Місто» (телеканал «Центральний»).

Зауважимо, що ця сума (4,5 млн грн) майже вдвічі більша, ніж витрачена на піар влади в поточному році – 2,8 млн грн. При цьому кошти в 2019 році виділялися напряму – без тендеру. Зокрема більшість фінансування отримували дотичні до Андрія Матковського структури – газета «Полтавський вісник» та телеканал «ІРТ».

Проте, Андрій Всеволодович та його фракція вже не у владній коаліції. Тепер сума на висвітлення діяльності влади для представників фракції «БПП «Солідарність», зокрема Володимиру Корчаці, здається завищеною. Останній навіть пропонував на сесії витратити ці кошти на програму «Турбота».

Та повертаємося до тендеру. Отже, 4,4 млн грн має отримати рекламне агентство через прозорий аукціон. Останнє має розподілити кошти між 2-ма телеканалами, 3-ма інтернет-виданнями та друкованими ЗМІ.

Проте прозорий тендер в даному випадку може стати не таким вже й прозорим. Річ у тім, що будь-який тендер містить документацію, де прописані технічні вимоги. І не зрозуміло, що саме стане характеристикою, за якою рекламне агентство має обрати телеканал чи інтернет-видання для висвітлювання діяльності.

З газетами це тираж та регіон. Проте в ІВ (інтернет-виданнях) та в телеканалах не завжди є можливість дізнатися точні цифри переглядів й вони не завжди відіграють ключову роль. Тому в сусідній Дніпропетровській області міські влади Дніпра та Кривого Рогу просто вписували в технічні умови потрібні їм телеканали та ІВ. Далі ж рекламні агентства нібито змагалися й укладався договір. Більшість ж міст взагалі обходиться без таких послуг на аутсорсі.

Теоретично для такої закупівлі міській владі більше б підійшла процедура «Конкурентний діалог», яка передбачена чинним законодавством. Ця процедура закупівлі в системі ProZorro більш схожа на конкурс: учасники (необхідно три) спочатку приватно подають свій варіант вирішення задачі і на основі оптимального (на думку замовника) складається технічна документація. Після чого учасники починають торги по вже заданому вектору.

Проте, депутати наголошують самі на слові «тендер». Що ж, залишається чекати оприлюднення його умов, аби зрозуміти, що саме в розумінні депутатів є «прозорий відбір» підрядника.

Опублікована: 20 грудня 2019


Коментарі

Від {{ com.user.name }} {{ com.user.lastname }}, {{ com.created_at }}
{{ com.content }}

Від {{ child.user.name }} {{ child.user.lastname }}, {{ child.created_at }}
{{ child.content }}



Зареєструйтесь, щоб мати можливість коментувати

Реєстрація