Електронний квиток у Полтаві: у тролейбусах встановили ще три валідатори

Ілюстративне фото
Ілюстративне фото

Джерело – ukrinform.ua

У Полтаві продовжують впровадження системи електронної оплати проїзду. Протягом жовтня у тролейбусах встановили ще три валідатори.

Про те, що валідатори продовжують встановлювати в транспорті, 14 листопада ЗМІСТу повідомив директор ТОВ «Фарго-сістемс» Вячеслав Поспєлов.

Він розповів, що у жовтні ще три тролейбуси обладнали валідаторами. У вересні встановили в автобусах та тролейбусах міста чотири системи безготівкової оплати, які тестують на маршрутах. Вячеслав Поспєлов каже, після того, як виконком погодить зміни до концепції, оператор е-квитка зможе почати монтажні роботи інших валідаторів:

«Електронний квиток складається з трьох частин: валідатори, привабливий тариф для пасажира та транспортні і пільгові картки. Що від нас залежить, ми готові виконати.  Інше впровадити може тільки міська рада. Навіть без однієї з цих трьох складових електронний квиток не працюватиме».

Вячеслав Поспєлов розповідає, що один валідатор коштує 1 тис. 500 євро. Попри те, що можна розрахуватись картою, кондуктори продовжують працювати в тролейбусах, де є валідатори. Вони пояснюють як ними користуватись та забезпечують готівкову оплату.

Закуплена партія з 30 валідаторів – уже в Полтаві. Сім з них – на тестових випробуваннях, а решта 23 планують встановлювати. Після того як виконком погодить зміни до концепції, оператор е-квитка зможе почати монтажні роботи інших валідаторів. Зараз п’ять тролейбусів міста обладнані системою безготівкової оплати.

ЗМІСТ писав про зміни до концепції впровадження АСООП детальніше. Зміни концепції стосуватимуться оновлення розділів про методи оплати за проїзд та технічної бази. Оновлення щодо стаціонарного валідатора у транспорт охоплюють зміну функцій та технічних характеристик щодо живлення техніки.

Якщо сучасна редакція передбачає можливість пасажира обирати кількість поїздок для валідації, то після змін і встановлення валідаторів можна буде платити за необхідну кількість пасажирів. Також зміняться вимоги до технічних характеристик щодо живлення, яке раніше мало бути автономним, а в майбутньому залежатиме від бортової мережі.

Також зміни очікують на можливості валідаторів та зручність для пасажирів. Завдяки оновленням пасажир зможе оплачувати проїзд одразу за кількох пасажирів, а не лише за багаж.