Міська рада оголосила конкурс на розробку дизайну бренду міста Полтави

lheu9kzaj5yplwlo

До створення дизайну бренду міста можуть долучитися рекламні та маркетингові компанії. Пропозиції приймаються до 7 вересня. 

Розробка дизайну бренду Полтави йтиме паралельно з роботою над маркетинговою стратегією міста, що приймуть на сесії міської ради, розповіла ЗМІСТу начальниця департаменту економіки ПМР Віта Клименко у середу, 2 вересня.

Зробити свій вклад у створення іміджу Полтави можуть команди маркетингових і рекламних компаній. Оголошення про початок конкурсу розміщене на сайті міськради.

Згідно з головною ідеєю бренду міста Полтава, для учасників конкурсу було розроблене технічне завдання. У його основу лягли матеріали, напрацьовані муніципалітетом спільно з громадськістю та експертами ПРОМІС («Партнерство для розвитку міст»).

Щоб отримати технічне завдання, учасники мають звернутися до департаменту економіки і інвестицій ПМР: dep_economy_invest@rada-poltava.gov.ua

За словами Віти Клименко, переможця визначить спеціальна комісія, до якої увійдуть представники муніципалітету і експерти проєкту ПРОМІС.

«Очікуваним результатом виконання технічного завдання є, по-перше, створений логотип і слоган міста Полтава і, по-друге, розроблений брендбук, підготовлений та погоджений на рівні, визначеному органами місцевого самоврядування», – каже Віта Клименко.

Після надходження усіх пропозицій від учасників комісія обере переможця, який отримає фінансування на розробку дизайну бренду.

Нагадаємо, також нещодавно Полтавська ОДА представила новий туристичний бренд Полтавщини.