У Полтаві презентували план забудови частини мікрорайону «Лазурного»

Автор: Аліса Куценко, 19 лютого, 15:01

Фото: Проектант Дмитро Вадімов


Детальний план забудови території, обмеженої вулицями Половка, Яблуневою та Лазурною, передбачає будівництво багатоповерхівки, створення зеленої зони, а в майбутньому - укладання магістралі загальноміського значення.

Його представили в комунальній організації «Інститут розвитку міста» у вівторок, 19 лютого. 

Розробник Дмитро Вадімов розповів, що план – це в першу черга реконструкція територій в структурі міста з метою розміщення житлового будинку. Також він стосується проекту загальноміської магістралі вулиця Лазурна.

План забудови території, обмеженої вулицями Половка, Яблуневою та Лазурною

За його словами, дана територія раніше була передбачена для будівництва 57-го мікрорайону. За попередньо розробленим детальним планом, там планували будувати багатоповерховий паркінг і котеджі.

«Але ринок диктує те, що актуально. Сьогодні там актуально будувати багатосекційні житлові будинки. Я називаю цей процес "увімкненням зеленого світла" – інвестори і проектувальники зможуть отримати технічні умови, зробити робочий проект і займатися реалізацією даного проекту», – зазначив він.

Коли ще планувався паркінг і котеджі, була побудована станція техобслуговування Nissan. За словами Дмитра Вадімова, проведений аналіз даної ділянки показав, що територія пустує і використовується нераціонально. А це означає, що її можна ущільнювати і добудовувати:

«Ми порахували, що для такого об’єму, як у Nissan, достатньо половини від їхньої території. Була проведена робота по розмежуванню ділянки, яка зараз відноситься до станції техобслуговування. За нормативам щільність території дозволяє будувати там житло. Тому для раціонального використання землі там буде багатоповерхівка».

Дана багатоповерхівка розміщуватиметься на території, де зараз нелегальні огородні ділянки та пустир. Усередині передбачена зелена зона.

Орієнтовні показники забудови:

  • кількість поверхів: 10-11;
  • площа забудови: приблизно 2 тис. 700 м2;
  • розрахункова кількість мешканців: 540;
  • будівельний обсяг: приблизно 85 тис кубічних метрів;
  • загальна площа квартир: близько 15 тис. м2;
  • кількість квартир: 288;
  • кількість паркомісць: близько 140.

На перших поверхах передбачені громадські приміщення (офіси, магазини, аптеки). Управлінням освіти також було запропоновано відкрити на першому поверсі приватний садочок або клуб, що зараз дозволено ДБН-ми (Державні будівельні норми – прим авт.). 

За словами розробника, це будуть дві змішані групи (і малюки, і трошки старші діти разом) по 15 чоловік у кожній. Адже дитячий садочок потребує великої території та дотримання багатьох умов: так, він не може межувати з магісталюю, повинен розташовуватися в середині мікрорайону (25 м від житлової забудови,) мати велику площі тощо.

Щодо школи, то на їхній запит в управління освіти відповіли, що в районі є навчальні заклади, які працюють в неповне завантаження. Тому питання будівництва нової школи так і не виникло.

Дмитро Вадімов розповів, що на ділянці відбуватиметься ряд додаткових робіт – наприклад, перенесення котельні на іншу, більш придатну для цього територію. За його словами, є невелика зона підтоплюванності, а також шум (але від нього багатоповерхівку «прикриє» автосалон). Загалом він охарактеризував територію «комфортною для проживання у подальшому».

Що стосується вулиці Лазурної, то її зараз не існує, але вона буде побудована та об’єднуватиме вулиці Половка і Героїв АТО. Вона запланована як автомагістраль загальноміського значення, по якій, як передбачено генеральним планом, повинні рухатися автобуси і тролейбуси. Для цього повинна бути відповідна ширина проїжджої частини. За словами розробників плану, зараз інвестори беруть забудують чотири полоси – дві в одну сторону, і дві в іншу. Але цього мало, якщо буде магістраль. Тому в проекті показано, що проїжджа частина буде збільшена:

«Можливо, паркові місця і постраждають, дивлячись, які будуть профілі вулиці. Їх розроблюють інженери. Деякі паркомісця точно постраждають, бо орієнтовно це будуть зупинки громадського транспорту».

Вулицю робитимуть в дві черги: перша черга буде шириною в 14 м. Потім, коли даний масив наповниться житлом й інфраструктурою, передбачене розширення вулиці до 23 м.

.Магістральна вулиця загальноміського значення

Проектанти зазначили, що змогли передбачити повністю нормативну кількість, необхідну для зберігання автотранспорту.

Оскільки є зона підтоплення, будувати підземний паркінг не будуть.

Світло-зеленим кольором позначена зона захисту від підтоплення

Володимир Годня, начальник управління капітального будівництва міськради, додав, що його управління було замовником будівництва салону «Ніссан» – того самого, територію якого переполовинили для майбутньої багатоповерхівки. До того, як почалося будівництво, була проведена комплексна рекультивація території, земля якої зараз використовується для парків і скверів Полтави.

«Це був перший позитивний приклад, коли ми акумулювали землю і використали її так, як слід. Частина землі й на сьогоднішній день підсипається у Петровський і Сонячний парк».

Володимир Годня, начальник управління капітального будівництва міськради

 

За його словами, управління капбудівництва є замовником по суміжній земельній ділянці – Половки, 73 і Половки, 73а. Тому управління буде всіляко підтримувати наміри нового забудовника після затвердження детального плану:

«На сьогоднішній день ця територія немає інженерних мереж, тобто мережі каналізації; мережі газопостачання в цій території відсутні. Якщо подивитися на технічні умови, які видав "Полтававодоканал" і "Полтавагаз", то можна отримати нервовий шок: потрібно більше 10 мільйонів гривень для того, щоб зайти в цей район. Тому ми підтримаємо там ситуацію».

На сьогодні вони випробувати і забили палі під перший будинок нового мікрорайону.

Також Володимир Годня додав, що актуальність забудови 57-го мікрорайону в тому вигляді, який був заплановий, вже немає, бо там були передбачені 16- і 14-поверхові будинки.

«Тобто те навантаження на мережі на стільки велике, що на сьогоднішній день у Полтаві немає інвесторів, які змогли б потягнути таку велику комплексну забудову».

Довідоково

Володимир Годня зазначив, що тема розробки детального плану території, обмеженої вулицями Половка, Яблуневою та Лазурною, була актуальною ще з 2017-го року. Тому сесією міськради 22 грудня 2017 року було прийняте рішення щодо дозволу на розробку плану. Уже 25 грудня управління заключило угоду з інвестором – ТОВ «Сан Моторос Плюс», і робота почалася.

За словами Володимира Годні, у подальшому був заключний договір із підприємством «Урбаністика», який займається містобудівною документацією, а 23 листопада 2018 року на містобудівній комісії було запропоновано підтримати даний план.

І, нарешті, 19 лютого 2019 року мешканцям мікрорайону презентували детальний план території (ДПТ).

Тепер є місяць для того, щоб внести пропозиції по детальному плану. Їх можуть вносити особи, які проживають на території, щодо якої розроблений детальний план, власники і користувачі земельних ділянок, а також юридичні особи, чиї об’єкти нерухомого майна розташовані на даній території.

Останній день для внесення пропозиції – 19 березня 2019 року.

Адреса для пропозиції: вул.Соборності, 36, каб.125/4.

Опублікована: 19 лютого 2019


Коментарі

Від {{ com.user.name }} {{ com.user.lastname }}, {{ com.created_at }}
{{ com.content }}

Від {{ child.user.name }} {{ child.user.lastname }}, {{ child.created_at }}
{{ child.content }}



Зареєструйтесь, щоб мати можливість коментувати

Реєстрація