Раніше створений туристичний логотип Полтавщини наразі не використовують і хочуть покращити.

Про це ЗМІСТу 28 грудня розповіла заступниця голови Полтавської ОДА Катерина Рижеченко. 

За її словами, переглядати туристичну символіку області будуть через негативну реакцію на чинний логотип:

«Логотип не використовують, бо ми дослухалися до позиції громадськості. Зараз хочемо долучити й новий склад депутатів до обговорення, і зрештою доробити логотип із тими ж розробниками, але безкоштовно, не витрачаючи більше коштів».

Катерина Рижеченко говорить, що розробники несуть відповідальність за свою роботу, тому продовжать працювати над новим логотипом.

Нагадаємо, що туристичний логотип Полтавщини створила компанія Lampa agency за 20 тис. грн. На «Полтавщині туристичній» представлені кілька візуальних образів: полтавський краєзнавчий музей, полтавські галушки, обличчя Миколи Гоголя, опішнянські глечики, решетилівський рушник. Логотип презентували 13 серпня. Детально про його символіку і значення ЗМІСТ писав тут.

Додамо, що бренд Полтави безкоштовно розробляє група полтавців. Про ситуацію зі створенням бренду міста можна дізнатись тут.

Loading...