Що відомо про створення бренду Полтави

Що відомо про створення бренду Полтави
Що відомо про створення бренду Полтави

(Фото – ЗМІСТу)

Наразі бренд міста безкоштовно створює команда полтавців, які працюють у креативних агенціях Києва.

Розробники створили сайт проєкту і проводять дослідження щодо мотивації людей відвідувати нові міста на вихідні або свята.

Про готовність долучитися до роботи говорять і полтавські дизайнери, які брали участь в оголошеному міськрадою конкурсі на розробку дизайну бренду Полтави, зокрема Тетяна Мироненко (студія Mironenko design) та Роман Івановський (R9 agency). Приєднатися до роботи запропонувала також дизайнерка Світлана Долинська.

23 грудня Тетяна Мироненко розповіла ЗМІСТу, що полтавські дизайнери не отримували пропозиції долучитися до спільної роботи від команди розробників бренду в Києві. 

Тетяна Мироненко каже, що разом із колегами планує звернутися до новообраної міської влади щодо проведення ще одного конкурсу серед розробників бренду. 

За словами Мироненко, полтавські дизайнери готові взяти участь у створенні бренду міста, якщо їм нададуть технічне завдання, комерційну пропозицію та встановлять терміни виконання роботи.

Нагадаємо, що конкурс на розробку дизайну бренду Полтави міськрада оголосила 1 вересня. Учасники отримали технічне завдання. Серед компаній, які заявили про участь у конкурсі, перемогла R9 agency. Невдовзі компанія відмовилася від перемоги, тому міськрада ініціювала громадське обговорення подальших дій у розробці бренду. 

23 вересня на засіданні полтавець Михайло Траверсе, який працює у креативній агенції ISD Group в Києві, від імені групи ініціативних полтавців запропонував безкоштовно розробити бренд Полтави. Полтавська міська рада припинила координувати розробку бренду взагалі.

Михайло Траверсе розповів ЗМІСТу, як полтавці у Києві будуть працювати над брендом міста. Про учасників ініціативної групи та майбутнє бренду можна прочитати тут.