ZftgBaULKg1IAiud

У четвер, 16 січня, набула чинності стаття 32 закону «Про забезпечення функціонування української мови як державної», що регулює правила друку реклами. Остання може друкуватися або українською, або однією з офіційних мов Європейського Союзу.

Отже, у статті 32 «Державна мова у сфері реклами» чітко прописано, що:

  • мовою реклами в Україні є державна (українська) мова;
  • якщо друковані засоби масової інформації видаються однією з 24 офіційних мов ЄС, то допускається розміщення реклами цією ж мовою;
  • мовою реклама на телебаченні та радіо є українська мова. Якщо реклама розповсюджується ЗМІ, які здійснюють мовлення однієї або кількома офіційними мовами ЄС, то реклама цими мовами також допускається;
  • використання рекламі кримськотатарської мови, інших мов корінних народів, національних меншин України встановлюються законом щодо порядку реалізації прав корінних народів, національних меншин України.
Відсьогодні всі рекламні матеріали в Полтаві – тільки державною мовою

Як пише Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення, недотримання закону передбачає попередження і штраф.

Відсьогодні всі рекламні матеріали в Полтаві – тільки державною мовою

Нагадаємо, раніше ЗМІСТ писав, які зміни відбуватимуться після прийняття закону «Про забезпечення функціонування української мови як державної».

Графіка та обкладинка Тетяни Фальковської

Loading...