Система «Кнопка виклику медсестри» запрацює у полтавському онкодиспансері

ubtrghmu15zxbmva

ВБФ Допомоги та Розвитку Helpgroup, завдяки підтримці їх постійного спонсора, зміг закупити систему «Кнопка виклику медсестри» (31 шт.) для Полтавського обласного клінічного онкодиспансеру. Про це Фонд повідомив 24 лютого на своїй сторінці у фейсбуці.

За словами виробників, така система:

  • полегшує комунікацію пацієнтів з персоналом;
  • підвищує контроль та якість надання допомоги;
  • поліпшує перебування пацієнтів у відділенні.

Купівля «Кнопки виклику» здійснилася в рамках проєкту реконструкції післяопераційних палат.

«Нам доводилося багато спілкуватися медперсоналом щодо труднощів в їх роботі, які можна вирішити в цьому проєкті. Одним з таких побажань було влаштування системи кнопок виклику медпрацівника біля кожного пацієнта.

Пізніше ми випадково натрапили на пост у фейсбуці народного депутата Дмитра Гуріна, який демонстрував систему кнопок, яку їм вдалося реалізувати в Інституті раку в Києві за благодійні кошти», – розповідає архітектор проєкту Дмитро Козиренко.

Механізм працює наступним чином: пацієнт натискає кнопку, над палатою загоряється лампа, виклик одразу надходить на телефон медсестер, а керівництво отримує статистику щодо стану пацієнта (усі виклики потрапляють в історію хвороби).

«25 лютого обладнання відправляють з Києва. На встановлення знадобиться близько двох днів, потім приїдуть спеціалісти компанії та налаштують систему», – говорить директор Фонду Давид Джалагонія.

За словами директора Фонду, протягом двох тижнів кнопки запрацюють.