Три тролейбуси з автономним ходом привезли до Кременчука

Джерело: Кременчуцька міська рада
До міста вже надійшли перші три з 18 тролейбусів із запасом автономного ходу. Цей транспорт стане основою для розширення мережі.
Про тролейбуси з автономним ходом повідомив 19 листопада міський голова Кременчука Віталій Малецький. Електротранспорт курсуватиме у віддалені мікрорайони міста.
Тролейбуси працюватимуть на нових маршрутах і їздитимуть на Ревівку, Перший і Другий Занасипи.
Завдяки запасу автономного ходу, електротранспорт зможе обслуговувати райони, де відсутнє світло або контактна мережа. Ця технологія вже дозволила кілька років тому запустити тролейбусний рух через міст у Кременчуці.
Нагадаємо, що у Полтаві оцінили модернізацію одного тролейбуса під автономний хід від 4 до 11 мільйонів гривень.
Полтавський тролейбусний парк поки не можуть перевести на автономний хід через високу вартість переобладнання.
Чому полтавські тролейбуси не можуть переобладнати на автономний хід, 27 жовтня повідомила речниця Полтавської міської ради Марина Сєрова.
Нині у Полтаві є 72 тролейбуси. З них 40 нових машин виробництва «Богдан», придбаних ще у 2019 році за кошти кредиту Європейського банку реконструкції та розвитку. Тоді місто відмовилося від закупівлі тролейбусів з автономним запасом ходу, обравши дешевші моделі, які можуть проїхати без контактної мережі лише близько 500 м.
Крім того, лише 52 тролейбуси, включно зі згаданими вище 40, можливо модернізувати для встановлення акумуляторних систем. Решту машин закупили на початку 2000-х років, тож вони мають застарілу конструкцію, що не передбачає можливості обладнання їх автономними джерелами живлення.
Орієнтовна вартість переобладнання одного тролейбуса коливається від 4 до 11 млн грн (залежно від потреб у модернізації). Оскільки розширення автономного ходу тролейбусів потребує суттєвої модернізації, а саме становлення літієвих акумуляторів, систем охолодження, оновлення блоків керування, посилення даху.
Загалом вартість переобладнання тролейбусного парку Полтави може коливатися від 208 до 572 млн грн.
Нагадаємо, що у міській раді кажуть, що ситуація з відключеннями світла та зупинкою транспорту не є критичною. «Полтаваелектроавтотранс» оснащене власним генератором, потужності якого, на думку влади, достатньо для забезпечення роботи підстанцій. Вони необхідні для підтримання руху електротранспорту навіть в екстрених умовах.
За даними міської ради, нині місто має достатню кількість автобусів та маршруток, що повністю покривають потреби мешканців. Змінюються лише маршрути руху, адаптація до чого може зайняти певний час. Таким чином, транспортна система Полтави загалом залишається стабільною.
ЗМІСТ писав, що Полтава закупила 40 тролейбусів. Конкурс проводив безпосередньо ЄБРР. Угода з банком розміром у 10 мільйонів євро розрахована на 12 років, термін сплати кредиту – 10 років.