На 2022 рік на програму «Полтава туристична» хочуть виділити 800 тис. грн для друку інформації про місто, віртуальну й доповнену реальність у музеях тощо.

Про це 12 січня розповіла директорка Департаменту культури, молоді та сім’ї Полтавської міської ради Олена Ромас.
На 2022 рік планують виділити кошти на туристичну галузь з метою збільшення туристів та відвідувачів міста. Здебільшого гроші витратять на промоцію туристичних досягнень в інтернеті, на сітілайтах та білбордах й друк календарів та інформаційних матеріалів.
Окрім цього планують випустити за 70 тис. грн екскурсію жестовою мовою у музеї-садибі Івана Котляревського до дня жестових мов. Також планують ознакування основних туристичних об’єктів й хочуть продовжити модернізацію технологій у музеях. Для цього закладають 190 тис. грн на віртуальну та доповнену реальність у музеї Володимира Короленка.
На 2022 рік у Полтаві хочуть збільшити кількість велопарковок та організацію різних семінарів і тренінгів у туристичній галузі.
Додамо, з 2020 року у Полтаві намагаються створити бренд міста. Група полтавців «Стратегічна спілка 0532-П», учасники якої працюють у креативних агенціях Києва, розпочали самостійно працювати над розробленням, а тепер влада хоче укласти з ними меморандум.
Конкурс на розробку дизайну бренду Полтави міськрада оголосила торік. Серед компаній, які заявили про участь у конкурсі, перемогла R9 agency. Невдовзі компанія відмовилася від перемоги, тому міськрада ініціювала громадське обговорення подальших дій у розробці бренду.
23 вересня на засіданні полтавець Михайло Траверсе, який працює у креативній агенції ISD Group в Києві, від імені групи ініціативних полтавців запропонував безкоштовно розробити бренд Полтави.
Нині Департамент інвестиції вказує, що бренд потрібен для:
- популяризації ключових бізнес-напрямів Полтави в Україні та за кордоном;
- реалізації міжнародних проєктів;
- залученню інвестицій;
- поліпшенню туристичної привабливості міста.
У межах карти, створять робочу групу, що координуватиме процес створення бренду, оголосить та виконає презентацію доробків й працюватиме з «Стратегічною спілкою 0532-П». Після появи бренду його просуватимуть у медіа, на друкованій продукції та в соціальних мережах.