nymV6VbOBmytmwZ1

У вівторок, 14 січня, на вулиці Харківське шосе (на виїзді з міста в бік Харкова) повноцінно відкривають двосторонню смугу руху. Погодні умови не дозволили нанести розмітку до кінця 2019 року. Сьогоднішня розмітка – тимчасова, а пластикову нанесуть вже навесні. Директор ДП «Агентство місцевих доріг» Олексій Басан запевнив, що тимчасову розмітку підрядник наніс за свій кошт. […]

У вівторок, 14 січня, на вулиці Харківське шосе (на виїзді з міста в бік Харкова) повноцінно відкривають двосторонню смугу руху.

Погодні умови не дозволили нанести розмітку до кінця 2019 року. Сьогоднішня розмітка – тимчасова, а пластикову нанесуть вже навесні. Директор ДП «Агентство місцевих доріг» Олексій Басан запевнив, що тимчасову розмітку підрядник наніс за свій кошт. Наразі прибирають бетонні блоки, дорогу повністю відкрита через кілька годин.

Крім того, посадовець вкотре нагадав, що відрізок дороги на вулицях Київське та Харківські шосе (траса міжнародного значення М–03 Київ – Харків – Довжанський) перебуває на балансі міста:

«Керівництво міськради пообіцяло, що кошти ремонт відрізку траси виділять, однак суми ми не знаємо. Ми в цьому році запланували повністю завершити ремонт полтавської частини траси. Ми чекаємо фінансування з міста».

Олексій Басан

Замовником ремонтних робіт по місцевого відрізка траси Київ – Харків – Довжанський у межах Полтави (від «Metro» до «Шашлички», вул. Київське шосе та вул. Харківське шосе) виступає ДП «Агентство місцевих доріг», а роботи виконує підрядник ТОВ «Ростдорстрой». Проєкт фінансується 50/50 з міського та обласного бюджетів. Повний ремонт траси коштує близько 220 млн грн (початковий кошторис – 142 млн грн). Зі 142 млн грн свою частину обласна влада профінансувала повністю – 70 млн грн. Кошти виділяли з дорожнього фонду. Місто ж за увесь час перерахувало лише 17 млн грн.

Техніка прибирає блоки

Відкривають смугу зустрічного транспорту

Оскільки кошторис збільшився близько на 60 млн грн, Басан повідомив, що обласна влада заклала додаткові 35 млн грн на 2020 рік грн, щоб повністю виконати свої фінансові зобов’язання.

Заступник міського голови з питань ЖКГ Олексій Чепурко прокоментував ЗМІСТУ коротко, що перемовини тривають і розглядається фінансування ремонтних робіт із залишків міського бюджету, про які стане відомо в лютому.

Раніше, 20 грудня, Полтавська міська рада затвердила бюджет на 2020 рік. Депутати не передбачили фінансування ремонту траси Київ – Харків у межах міста. Секретар міської ради Олександр Шамота говорив, що влада чекає показнику вільного залишку в бюджеті. У свою чергу міська влада хоче, щоб уряд допоміг профінансувати ремонтні роботи, адже це траса національного значення, якою користуються не тільки полтавці. Законодавство передбачає, що вулиці міст, які суміщаються з трасами міжнародного та національного значення можуть фінансуватися з бюджетів будь-яких рівнів.

Нагадаємо, голова ПОДА обіцяв, що ремонтні роботи вулиці Київське Шосе (ділянка траси Київ – Харків – Довжанський) розпочнуться навесні 2020 року.

ЗМІСТ розбирав, кому належить полтавський відрізок траси Київ – Харків – Довжанський.

Фото Богдана Проскурова

Loading...